• Tjejcup

    Det börjar närma sig årets tjejcup med början 22/2 då det behövs många funktionärer. Kan man tänka sig att göra en insats i första hand som domare kan man höra av sig till Anders Josefsson. Herr 11 feb 2014 0kommentarer
  • Bemanning på Konserthuset

    Sektionerna har blivet tilldelade följande datum för tjänstgöring i garderoben på konserthuset: Bordtennissektionen – Söndagen den 26/1 kl. 16.00 Motion/Styrkelyftsektionen – Torsdagen den 20/2 kl. 17.15 Dragkampssektionen – Tisdagen den 11/3 kl. 17.15 Fotbollssektionen – Lördagen den 29/3 kl. 13.45 (två föreställningar efter varandra) Ungdomssektionen – Måndagen den 21/4 kl. 12.45 (två föreställningar efter varandra) (tiden som anges är den tid då ni SKA vara på plats på konserthuset) Denna gången har vi fått två långpass, har lagt dessa på Fotboll och Ungdom denna gången.(noterar detta till nästa gång det sker!) Under dessa pass får ni mat istället för smörgås. Ansvarig i sektionerna kontaktar konserthuset TVÅ DAGAR före föreställning för att beräkna bemanningen för garderoben. Detta görs på telefon nummer 0512-315 00 Om er sektion har förhinder så önskar vi att ni byter med någon annan sektion. Mer information finns här Vedums AIS 24 jan 2014 0kommentarer
  • D-plan

    Nu är det dags att boka D-plan för matcher och träningar. Tag kontakt med Lars Åke via mail eller telefon för att boka D-plan. Vedums AIS 19 jan 2014 0kommentarer
  • Reportage från Geta open

    Tidningen var på plats när Geta open gick av stapel i fredags. Bordtennis 18 jan 2014 0kommentarer
  • Lag SM i Sundsvall

    Vårt lag i Klassisk styrkelyft fick en gratisplats till Lag SM i Styrkelyft som avgjordes i Sundsvall. Thomas Edvinsson, Tomas Andersson och Johnny Berntsson gjorde riktigt bra i från sig. Och gav Örebro en match om bronspengen. Det avgjordes på sista marklyftet och Örebro tog hem bronset med endast 7,5 kh till godo. Riktigt bra jobbat av vårt lag i kamp mot yttersta Sverigeeliten. Styrkelyft 18 jan 2014 0kommentarer
  • Serieomgång 1 i Falköping

    Nu är det klart att vi kommer att tävla i Falköping den 1/2. Odenhallen är platsen. Samling Nordvalla 8.00 Invägning 9.00 Tävlingsstart 10.30 Det ser ut att bli Vi, Falköping och Borås. Om ni är osäkra på om ni är anmälda hör av er till Tomas A. Eller skriv ett meddelande här. Några av oss (3 st) kommer att tävla redan den 25/1 i Falkenberg Styrkelyft 18 jan 2014 0kommentarer
  • VAIS Organisationsschema

    VAIS Organisationsschema ligger nu i fliken Dokument och kan hittas här Vedums AIS 18 jan 2014 0kommentarer
  • BUDGET 2014

    Till alla sektioner och kommittéer. Dags att göra budgeten för 2014 . Underlag finns i Era fack på Nordvalla. Skall vara klart och inlämnat senast 2014-01-14. Julhälsningar Ekonomiutskottet Vedums AIS 21 dec 2013 0kommentarer
  • Serien fastställd

    Serien för A-herr 2014 är beslutad : Arent/ Helås Emtunga JK/10 Nossebro Vedum Frisco S. Härene Långared Hemsjö FC Alingsås Mjörn Sjövik Herr 1 dec 2013 0kommentarer
  • Tjejcupen 2014

    Information för tjejcupen 2014 finns under fliken fotboll och tjejcup eller klicka här Vedums AIS 30 nov 2013 0kommentarer
  • Visa fler nyheter